FAQs

NAJČEŠĆA PITANJA

Potrudili smo se da na ovom mestu odgovorimo na najčešća pitanja koja nam postavljate. Ukoliko ipak postoji nešto čemu nismo posvetili dovoljno pažnje ili smo izostavili, budite slobodni da nas kontaktirate.

U slučaju da niste dobili povratnu infomaciju postoji mogućnost da je e-mail završio u vašem Spam ili Junk folderu. Ukoliko u roku od 24h ne dobijete povratnu informaciju o zakazivanju servisa (osim vikendom), kontaktirajte nas direktno putem telefona.

TRIO Servis, u cilju što efikasnijeg rada, sve termine i servisne popravke planira unapred. Ukoliko ste zakazali termin servisa i niste u mogućnosti da se pojavite u naznačenom vremenu, neophodno je da nas obavestite o tome – pozivom na telefon TRIO Servisa najkasnije 24h ranije kako bi otkazali termin.

Ne, TRIO Motors ne može garantovati za delove koji nisu kupljeni putem zvanične prodajne mreže. TRIO Motors obezbeđuje neophodnu garanciju na rad prilikom ugradnje delova ovog tipa. Puna garanacija na delove odnosi se isključivo na delove nabavljene putem naše prodajne mreže. Radi se o delovima čije je poreklo poznato i strogo kontrolisano, za čiji kvalitet možemo garantovati od početka nabavke do kraja, odnosno, samog procesa ugradnje dela u servisu.

U TRIO Servisu obezbeđujemo uslugu ugradnje delova koji nisu kupljeni u našoj prodavnici. Za servisne usluge ugradnje delova ovog tipa, TRIO Servis obezbeđuje potrebnu garanciju na rad, dok su za kvalitet delova odgovorni prodavac delova i krajnji klijent. Servisni savetnici, na osnovu dugogodišnjeg iskustva, mogu dati svoju procenu delova i njihovog kvaliteta, međutim, o samoj ugradnji dela klijent donosi krajnju odluku.

Dužina trajanja velikog servisa zavisi prvenstveno od konstrukcije samog vozila:

  • Za vozila jednostavnije konstrukcije dovoljno je 3 radna sata
  • Za vozila komplikovanije konstrukcije neophodno je (u nekim slučajevima) i 8 radnih sati

U praksi, tokom jednog radnog dana, odnosno, za vremenski period od 8 radnih sati, ukoliko ne dođe do nepredviđenih okolnosti, veliki servis može biti procesuiran za 95% vozila.

Prvi savet koji Vam možemo dati je da proverite klima uređaj u Vašem automobilu na vreme. Nemojte čekati letnje vrućine da biste to učinili, nego je isprobajte na proleće. To će Vam dati dovoljno vremena da otklonite eventualne nedostatke. Uključite klimu pritiskom na dugme A/C, isprobajte da li dovoljno hladi, da li ventilator duva na svim brzinama.

Za pravilno funkcionisanje klima uređaja u vozilu, najvažnija je redovna zamena filtera klime (ovaj filter se često naziva i filterom kabine, odnosno polenskim filterom). Redovna zamena filtera bitna je i zbog toga što se u sistemu klima uređaja skupljaju bakterije. Proizvođač svakog vozila je predvideo servisni interval zamene filtera klime. On obično iznosi 10-15.000 km. Da biste saznali koji je interval zamene polenskog filtera predviđen za Vaše vozilo, pogledajte servisnu knjižicu, ili konsultujte ovlašćeni servis. Kada zamenite filter, obavezno očistite i kućište u kom se on nalazi od lišća, insekata i ostalih nečistoća.

Ako je klima uključena, ali slabo hladi, najverovatnije je u pitanju nedovoljna količina gasa. Vremenom mogu nastati mikro oštećenja na cevima i spojevima odakle gas može vremenom cureti. Nedostatak gasa se najčešće manifestuje na način što se kompresor startuje, ali vazduh koji izlazi iz ventilacionih otvora nije hladan. U slučajevima kada u sistemima nedostaje velika količina gasa kompresor se neće ni uključiti. Ako je ovo slučaj u Vašem vozilu, morate posetiti specijalizovan servis za auto klime, kako biste dopunili gas u auto klimi. Pri tom, neophodno je proveriti da li postoji mesto gde gas curi i problem otkloniti. Normalno je da se gas u klima uređaju mora dopuniti posle četiri godine od dana proizvodnje automobila, pa ponovo na svake 2-3 godine.

Ako se neprijatni mirisi iz klime ipak pojave, neophodno je da dezinfikujete sistem. Na tržištu postoji veliki broj preparata za tu namenu. Najčešći su oni koji su u obliku spreja i u obliku pene. Budite pažljivi kod oba tipa i obavezno pročitajte uputstvo za upotrebu. Zbog prevelike količine upotrebljenog sredstva može doći do porasta vlage u sistemu, pa se dešavalo čak i da se ošteti elektronika u vozilu! Ako mirisi ne nestanu i posle upotrebe sredstva, morate posetiti servis za auto klimu. U slučaju da se javi bilo kakva promena u radu klima uređaja u Vašem automobilu (npr. čudni zvuci), nemojte je zanemarivati. Što pre posetite servis. Barica vode ispod automobila dok je uključen klima uređaj nije problem. To je sasvim normalna pojava. Kondenzovana vlaga se pomoću cevi odvodi sa isparivača.

Besplatna provera akumulatora se vrši u servisnim centrima. Ugradnja kod nas kupljenog akumulatora je takodje besplatna.

Dužina trajanja malog servisa (bez ugradnje filtera goriva u rezervoaru) u praksi traje 1 radni sat. TRIO Servis uz mali servis praktikuje i obavljanje kontrolnog pregleda koje obuhata:

  • Kompletan pregled vozila
  • Proveru ispravnosti vozila
  • Procenu eventualnih ulaganja
  • Procenu neophodnih popravki

Generalna popravka motora predstavlja kompleksnu servisnu intervenciju koja zavisi od:

    • Tipa vozila
    • Neophodnih delova na stanju
    • Procesa mašinske obrade glave i bloka

Ukoliko su svi potrebni delovi na stanju, i proces mašinske obrade glave i bloka bude brz i efikasan, generalna popravka motora može biti završena u roku od 7 dana. U suprotnom, 10 do 14 dana je optimalni vremenski period neophodan za popravku motora.

Garancija na servisne usluge TRIO Servisa iznosi 6 meseci/10.000km. Problem sa ugradnjom delova se u praksi (95% slučajeva) primeti već u prvih 1.000km. U tom slučaju, najbolje je odmah dovesti vozilo u naš servis. TRIO Servis vrši popravku primećenih nepravilnosti BESPLATNO u garantnom roku.

TRIO Servis pruža garanciju za sve operacije i radove na vozilu u periodu od 6 meseci od datuma servisne intervencije.

Plaćanje servisnih usluga u TRIO Servisu možete obaviti na sledeći način:

  • Gotovinom
  • Kreditnim karticama
  • Putem čekova
  • Žiralno

U svim servisnim centrima provera ispravnosti trapa i elemenata ogibljenja je BESPLATNA tokom cele godine. Takodje, provera vitalnih sklopova automobila je potpuno besplatna.

Poznato je da je najbolje da antifriz cele godine bude u sistemu za hlađenje, jer ima nižu tačku smrzavanja odnosno višu tačku ključanja što omogućava radne temparature motora i preko 100 stepeni. Zbog ovoga je preporučeno da se antifriz menja svake 2-3 godine. U prodaji se mogu naći 2 vrste antifrza sa oznakama G11 za starije sisteme hlađenja i G12 za vozila sa aluminijumskim hladnjacima. Obe vrste antifriza su koncentrovane i razblažuju se u razmeri 1:1. Prilikom razblaživanja obavezno koristiti destilovanu vodu kako biste sprečili pojavu kamenca u sistemu hlađenja.

Mali servis podrazumeva redovno održavanje vozila. Redovnim pregledom u okviru tzv. malog servisa vrši se provera stanja delova automobila i servisiranje ili zamena pojedinih delova i tečnosti. Redovnim održavanjem obezbeđuje se sigurnost, pouzdanost, i dugotrajnost automobila.

Vrlo je važno vršiti kontrolu celokupnog pogonskog sistema i na propisanoj kilometraži menjati sve delove tj. vršiti tzv. veliki servis. U zavisnosti od preporuke proizvođača, ali i od kvaliteta ugrađenih delova predviđena kilometraža za zamenu delova je 60.000 km do 120.000 km

U periodu od 1. novembra do 1. aprila vozila moraju biti opremljena zimskom opremom ako se zbog vremenskih uslova na kolovozu nalazi sneg, led ili poledica. Pod zimskom opremom se podrazumeva za putnička da na sva četiri točka moraju postojati zimski pneumatici sa minimalnom dubinom šare od 4 milimetra.

POŠALJITE NAM PORUKU

    NAJČEŠĆA PITANJA

    Kako bi dobili na vremenu, pre nego što nam pošaljete pitanje, proverite da li smo ga već obradili u našem mini vodiču sa korisnim savetima za svakog ko planira ili želi da obavi intervenciju na svom vozilu.

    KONTAKT PODACI

    Radno vreme:
    Ponedeljak : Petak
    od 08.00 do 16.30
    Subota / od 08.00 do 14.00

    Telefon:
    +381 22 625 047

    Fax:
    +381 22 614 437

    Adresa:
    Arsenija Carnojevica 25
    22000 Sremska Mitrovica

    Ukoliko su Vam potrebni dodatni odgovori o načinu na koji možemo postati saradnici pošaljite nam poruku a naša služba će Vas kontaktirati u najkraćem roku.

    Imate dodatnih pitanja?

    Radno vreme Euro Car servisa je od 7:00 do 17:00 sati

    POLITIKA KVALITETA

    Politika kvaliteta Servisa "EURO-CAR" je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca u oblasti pružanja postprodaje podrške u održavanju vozila. Naša misija je pružanje najviše vrednosti svakom korisniku naših usluga. Profesionalizam i stalno unapređenje usluga deo su naše vizije poslovanja.

    Da bi se navedeno realizovalo potrebno je: Pratiti savremene trendove razvoja; Stalno podsticati tehnološke i proizvodne inovacije; Kontinuirano povećavati kvalitet usluga; Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih; Uključiti isporučioce u naš sistem kvaliteta; Povećavati učinak svih zaposlenih.

    Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2008. U tom smislu, obaveza svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva kvaliteta u svom domenu, što podrazumeva: Redovno praćenje svih performansi procesa, Kontinuirano povećavanje efikasnost i efektivnost rada, Redovno preispitivanje sistema kvaliteta. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujem podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.

    POLITIKA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

    Preduzeće Servis „EURO-CAR“ je opredeljeno za neprekidno unapređenje sistema upravljanja zaštitom životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2004 sa stanovišta prodaje i postprodaje automobila marke ŠKODA. S toga je neophodno: Identifikovati sve aspekte životne sredine i staviti pod kontrolu značajne po životnu sredinu do kojih dolazi ili može doći u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine; Obavljati svoje uslužne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim zahtevima o zaštiti životne sredine; Definisati i sprovoditi sva pravila koja nisu predviđena zakonskim propisima a u cilju unapređenja sistema upravljanja zaštite životne sredine; Obrazovati i podsticati zaposlene da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu životne sredine; Štedeti resurse i energiju; Razmatrati mišljenja i sugestije svih zainteresovanih strana i preduzimati odgovarajuće mere u cilju unapređenja zaštite životne sredine; Informisati svoje poslovne partnere, interne i eksterne, i druge zainteresivane strane o sopstvenom opredeljenju za zaštitu životne sredine. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujemo podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.