EURO CAR
KUZMANOVSKI
Bez obzira na to koliko daleko vozite,
mi ćemo se pobrinuti da vozite sigurno.

EURO CAR KUZMANOVSKI

Bez obzira na to koliko daleko vozite, mi ćemo se pobrinuti da vozite sigurno.
Euro Car je osnovan 1. aprila 1992. godine. Sedište radnje je u Sremskoj Mitrovici u ulici Arsenija Čarnojevića 25. Delatnost preduzeća je uslužno trgovinska – servisiranje vozila i prodaja rezervnih delova i opreme. Od 2007. godine Euro Car posluje kao ovlašćeni servis za vozila ŠKODA u garantnom i vangarantnom roku.

Klijentima je na raspolaganju ljubazno osoblje, čije je radno vreme radnim danima od 08:00 do 17:00h, a subotom od 08:00 do 14:00h.

Posebnu pažnju pridajemo odabiru radnika. Kadar nam je ustaljen – nema česte promene radnika. Osoblje je profesionalno obučeno. Kontrola radova se obavlja interno od strane naše firme, što podrazumeva prisustvo poslovođe u toku radnog vremena našeg osoblja.

Na kvalitet pruženih usluga utiču alati i uređaji koje koristimo. To su alati i uređaji poslednje generacije poznatih proizvođača. Pribor i sredstva su profesionalni, tako da olakšavaju rad našem osoblju, a poboljšavaju kvalitet pružanih usluga. Na kvalitet pružanih usluga ukazuje i stalno povećanje naših klijenata.

Servis ima četiri radna mesta. tri su namenjena mehaničarskim radovima i jedno električarskim, u sklopu servisa je i auto perionica.

Obezbeđeno je kontinuirano snabdevanje rezervnim delovima, a za sve delove koje servis trenutno nema na lageru, obezbeđena je isporuka u roku od 24 sata iz centralnog magacina Škode u Srbiji. Delove je takođe moguće poručiti direktno iz fabrike Škoda u Češkoj.

Pored standardnih usluga (servis i popravka vozila u garantnom i vangarantnom roku) uz ugradnju originalnih rezervnih delova sa garancijom od 2 godine, naš ŠKODA Servis nudi i usluge preuzimanja i isporuke vozila na željenu adresu.

Ukoliko klijenti žele da budu uz svoj auto dok je on u servisu, tu je i prostor u kome uz osveženje u prijatnom ambijentu mogu sačekati popravku svog automobila. Na ovaj način klijentima je omogućeno lagano i bezbrižno servisiranje i popravka.

IZABERITE NEKU OD NAŠIH USLUGA

Bilo da menjate ulje ili popravljate automobil nakon nezgode, uvek plaćate fiksne cene u ŠKODA servisnim centrima kako biste unapred znali troškove. Imate sigurnost da su tehničari pravilno obučeni i da će se koristiti samo originalni delovi vrhunskog kvaliteta.

Imate dodatnih pitanja?

Radno vreme Euro Car servisa je od 7:00 do 17:00 sati

POLITIKA KVALITETA

Politika kvaliteta Servisa "EURO-CAR" je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca u oblasti pružanja postprodaje podrške u održavanju vozila. Naša misija je pružanje najviše vrednosti svakom korisniku naših usluga. Profesionalizam i stalno unapređenje usluga deo su naše vizije poslovanja.

Da bi se navedeno realizovalo potrebno je: Pratiti savremene trendove razvoja; Stalno podsticati tehnološke i proizvodne inovacije; Kontinuirano povećavati kvalitet usluga; Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih; Uključiti isporučioce u naš sistem kvaliteta; Povećavati učinak svih zaposlenih.

Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2008. U tom smislu, obaveza svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva kvaliteta u svom domenu, što podrazumeva: Redovno praćenje svih performansi procesa, Kontinuirano povećavanje efikasnost i efektivnost rada, Redovno preispitivanje sistema kvaliteta. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujem podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.

POLITIKA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE

Preduzeće Servis „EURO-CAR“ je opredeljeno za neprekidno unapređenje sistema upravljanja zaštitom životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2004 sa stanovišta prodaje i postprodaje automobila marke ŠKODA. S toga je neophodno: Identifikovati sve aspekte životne sredine i staviti pod kontrolu značajne po životnu sredinu do kojih dolazi ili može doći u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine; Obavljati svoje uslužne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim zahtevima o zaštiti životne sredine; Definisati i sprovoditi sva pravila koja nisu predviđena zakonskim propisima a u cilju unapređenja sistema upravljanja zaštite životne sredine; Obrazovati i podsticati zaposlene da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu životne sredine; Štedeti resurse i energiju; Razmatrati mišljenja i sugestije svih zainteresovanih strana i preduzimati odgovarajuće mere u cilju unapređenja zaštite životne sredine; Informisati svoje poslovne partnere, interne i eksterne, i druge zainteresivane strane o sopstvenom opredeljenju za zaštitu životne sredine. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujemo podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.