KUZMANOVSKI
mi ćemo se pobrinuti da vozite sigurno.
LIMARIJA
Ukoliko je vaš auto limarijski oštećen, možemo Van ponuditi limarsko farbarske usluge. Naš tim će popraviti vozilo u najkraćem mogućem roku korišćenjem originalnih rezervnih delova i materijala za farbanje. Možemo odraditi sve vrste limarko farbarskih radova na vozilu bez obzira na stepen oštećenja. Ukoliko je vaš automobil kasko osiguran radimo i popravka po zapisniku osiguranja tako da ste vi oslobođeni brige o plaćanju popravke.
Popravka oštećene limarije automobila se vrši nakon demontaže obloge sa unutrašnje/donje strane elementa. Zavisno od pozicije oštećenja ,limariju automobila popravljamo sistemom poluge ukoliko je oštećenje dostupno sa unutrašnje strane. Ukoliko nije moguće prići udubljenju/oštećenju na taj način, onda koristimo sistem izvlačenja udubljenja sa spoljne strane pomoću lepila i odgovarajućih alata. Nakon popravke, obloge se vraćaju na svoje mesto, limarija automobila se još jednom detaljno pregleda i čisti, i nakon toga se isporučuje klijentu.
PDR je skraćenica za Paintless dent repair – što u prevodu znači popravaku udubljenja i oštećenja nastalih na limariji automobila bez farbanja i lakiranja. Ovu tehniku je izmislio Oscar Flaig 1960. godine u New Yorku dok je radio za Mercedes. Nekoliko godina kasnije tehnika PDR je predstavljena u Argentini, nakon toga u Australiji, Severnoj Americi,Meksiku i u Evropi.PDR predstavlja skup metoda za uklanjanje udubljenja nastalih na limariji automobila. Ova metoda pokriva širi spektar oštećenja koja mogu biti popravljena bez lakiranja i farbanja limarije. PDR tehnika popravke se može primjenjivati na limenim i aluminijumskim delovima karoserije automobila i motora. Najčešće korištenje PDR tehnike je u slučajevima oštećenja na limariji nastalih pod uticajem grada i leda,kod oštećenja nastalih udaracima vrata o vrata, te većih i manjih udubljenja nastalih drugim uticajem. Uspešnost popravke PDR tehnikom zavisi od fleksibilnosti lakirane površine, veličine oštećenja i strukture metala karoserije.
IZABERITE NEKU OD NAŠIH USLUGA
Imate dodatnih pitanja?
Radno vreme Euro Car servisa je od 7:00 do 17:00 sati
POLITIKA KVALITETA
Politika kvaliteta Servisa "EURO-CAR" je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca u oblasti pružanja postprodaje podrške u održavanju vozila. Naša misija je pružanje najviše vrednosti svakom korisniku naših usluga. Profesionalizam i stalno unapređenje usluga deo su naše vizije poslovanja.
Da bi se navedeno realizovalo potrebno je: Pratiti savremene trendove razvoja; Stalno podsticati tehnološke i proizvodne inovacije; Kontinuirano povećavati kvalitet usluga; Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih; Uključiti isporučioce u naš sistem kvaliteta; Povećavati učinak svih zaposlenih.
Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2008. U tom smislu, obaveza svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva kvaliteta u svom domenu, što podrazumeva: Redovno praćenje svih performansi procesa, Kontinuirano povećavanje efikasnost i efektivnost rada, Redovno preispitivanje sistema kvaliteta. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujem podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.
POLITIKA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE
Preduzeće Servis „EURO-CAR“ je opredeljeno za neprekidno unapređenje sistema upravljanja zaštitom životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2004 sa stanovišta prodaje i postprodaje automobila marke ŠKODA. S toga je neophodno: Identifikovati sve aspekte životne sredine i staviti pod kontrolu značajne po životnu sredinu do kojih dolazi ili može doći u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine; Obavljati svoje uslužne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim zahtevima o zaštiti životne sredine; Definisati i sprovoditi sva pravila koja nisu predviđena zakonskim propisima a u cilju unapređenja sistema upravljanja zaštite životne sredine; Obrazovati i podsticati zaposlene da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu životne sredine; Štedeti resurse i energiju; Razmatrati mišljenja i sugestije svih zainteresovanih strana i preduzimati odgovarajuće mere u cilju unapređenja zaštite životne sredine; Informisati svoje poslovne partnere, interne i eksterne, i druge zainteresivane strane o sopstvenom opredeljenju za zaštitu životne sredine. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujemo podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.