KUZMANOVSKI
mi ćemo se pobrinuti da vozite sigurno.
EURO CAR KUZMANOVSKI
Klijentima je na raspolaganju ljubazno osoblje, čije je radno vreme radnim danima od 08:00 do 17:00h, a subotom od 08:00 do 14:00h.
Posebnu pažnju pridajemo odabiru radnika. Kadar nam je ustaljen – nema česte promene radnika. Osoblje je profesionalno obučeno. Kontrola radova se obavlja interno od strane naše firme, što podrazumeva prisustvo poslovođe u toku radnog vremena našeg osoblja.
Na kvalitet pruženih usluga utiču alati i uređaji koje koristimo. To su alati i uređaji poslednje generacije poznatih proizvođača. Pribor i sredstva su profesionalni, tako da olakšavaju rad našem osoblju, a poboljšavaju kvalitet pružanih usluga. Na kvalitet pružanih usluga ukazuje i stalno povećanje naših klijenata.
Obezbeđeno je kontinuirano snabdevanje rezervnim delovima, a za sve delove koje servis trenutno nema na lageru, obezbeđena je isporuka u roku od 24 sata iz centralnog magacina Škode u Srbiji. Delove je takođe moguće poručiti direktno iz fabrike Škoda u Češkoj.
Pored standardnih usluga (servis i popravka vozila u garantnom i vangarantnom roku) uz ugradnju originalnih rezervnih delova sa garancijom od 2 godine, naš ŠKODA Servis nudi i usluge preuzimanja i isporuke vozila na željenu adresu.
Ukoliko klijenti žele da budu uz svoj auto dok je on u servisu, tu je i prostor u kome uz osveženje u prijatnom ambijentu mogu sačekati popravku svog automobila. Na ovaj način klijentima je omogućeno lagano i bezbrižno servisiranje i popravka.
IZABERITE NEKU OD NAŠIH USLUGA
Imate dodatnih pitanja?
Radno vreme Euro Car servisa je od 7:00 do 17:00 sati
POLITIKA KVALITETA
Politika kvaliteta Servisa "EURO-CAR" je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca u oblasti pružanja postprodaje podrške u održavanju vozila. Naša misija je pružanje najviše vrednosti svakom korisniku naših usluga. Profesionalizam i stalno unapređenje usluga deo su naše vizije poslovanja.
Da bi se navedeno realizovalo potrebno je: Pratiti savremene trendove razvoja; Stalno podsticati tehnološke i proizvodne inovacije; Kontinuirano povećavati kvalitet usluga; Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih; Uključiti isporučioce u naš sistem kvaliteta; Povećavati učinak svih zaposlenih.
Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2008. U tom smislu, obaveza svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva kvaliteta u svom domenu, što podrazumeva: Redovno praćenje svih performansi procesa, Kontinuirano povećavanje efikasnost i efektivnost rada, Redovno preispitivanje sistema kvaliteta. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujem podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.
POLITIKA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE
Preduzeće Servis „EURO-CAR“ je opredeljeno za neprekidno unapređenje sistema upravljanja zaštitom životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2004 sa stanovišta prodaje i postprodaje automobila marke ŠKODA. S toga je neophodno: Identifikovati sve aspekte životne sredine i staviti pod kontrolu značajne po životnu sredinu do kojih dolazi ili može doći u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine; Obavljati svoje uslužne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim zahtevima o zaštiti životne sredine; Definisati i sprovoditi sva pravila koja nisu predviđena zakonskim propisima a u cilju unapređenja sistema upravljanja zaštite životne sredine; Obrazovati i podsticati zaposlene da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu životne sredine; Štedeti resurse i energiju; Razmatrati mišljenja i sugestije svih zainteresovanih strana i preduzimati odgovarajuće mere u cilju unapređenja zaštite životne sredine; Informisati svoje poslovne partnere, interne i eksterne, i druge zainteresivane strane o sopstvenom opredeljenju za zaštitu životne sredine. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujemo podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.