Redovno održavanje
Održavanje
Ovlašćeni ŠKODA servisni partner je najbolje mesto za redovno održavanje vašeg vozila. On će se brzo i brzo pobrinuti za redovne servisne preglede, zamenu ulja i filtera, servisiranje pogonskih agregata i klimatizacije u vašem vozilu. visok standard. Kompletna lista usluga nalazi se na posebnoj stranici.
NAJČEŠĆA PITANJA
DA LI OVLAŠĆENI SERVIS
KOŠTA VIŠE?
KOLIKO ĆE TRAJATI SERVISIRANJE MOG AUTOMOBILA?
KOJE SU PREDNOSTI OVLAŠĆENOG SERVISA?
KOJI DELOVI SU DOSTUPNI
ZA UGRADNJU U AUTO?
DA LI MOGU DA KORISTIM
SERVISNI CENTAR
KOJI NIJE ŠKODIN?
DA LI IMAM GARANCIJU KVALITETA AKO DOĐEM U OVLAŠĆENI SERVIS?
Imate dodatnih pitanja?
Radno vreme Euro Car servisa je od 7:00 do 17:00 sati
POLITIKA KVALITETA
Politika kvaliteta Servisa "EURO-CAR" je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca u oblasti pružanja postprodaje podrške u održavanju vozila. Naša misija je pružanje najviše vrednosti svakom korisniku naših usluga. Profesionalizam i stalno unapređenje usluga deo su naše vizije poslovanja.
Da bi se navedeno realizovalo potrebno je: Pratiti savremene trendove razvoja; Stalno podsticati tehnološke i proizvodne inovacije; Kontinuirano povećavati kvalitet usluga; Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih; Uključiti isporučioce u naš sistem kvaliteta; Povećavati učinak svih zaposlenih.
Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2008. U tom smislu, obaveza svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva kvaliteta u svom domenu, što podrazumeva: Redovno praćenje svih performansi procesa, Kontinuirano povećavanje efikasnost i efektivnost rada, Redovno preispitivanje sistema kvaliteta. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujem podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.
POLITIKA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE
Preduzeće Servis „EURO-CAR“ je opredeljeno za neprekidno unapređenje sistema upravljanja zaštitom životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2004 sa stanovišta prodaje i postprodaje automobila marke ŠKODA. S toga je neophodno: Identifikovati sve aspekte životne sredine i staviti pod kontrolu značajne po životnu sredinu do kojih dolazi ili može doći u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine; Obavljati svoje uslužne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim zahtevima o zaštiti životne sredine; Definisati i sprovoditi sva pravila koja nisu predviđena zakonskim propisima a u cilju unapređenja sistema upravljanja zaštite životne sredine; Obrazovati i podsticati zaposlene da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu životne sredine; Štedeti resurse i energiju; Razmatrati mišljenja i sugestije svih zainteresovanih strana i preduzimati odgovarajuće mere u cilju unapređenja zaštite životne sredine; Informisati svoje poslovne partnere, interne i eksterne, i druge zainteresivane strane o sopstvenom opredeljenju za zaštitu životne sredine. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujemo podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.