Sertifikat o popravci
Nega posle nesreće
Sa ovim sertifikatom, sve garancije ostaju važeće, osiguravajući da će vaš automobil održati najveću moguću vrednost. Servisni partner će garantovati da je popravka obavljena profesionalno. u skladu sa ŠKODA AUTO procedurama za popravku i tehnologiju izdavanjem „Sertifikata o popravci“.
NAJČEŠĆA PITANJA
DA LI OVLAŠĆENI SERVIS
KOŠTA VIŠE?
KOLIKO ĆE TRAJATI SERVISIRANJE MOG AUTOMOBILA?
KOJE SU PREDNOSTI OVLAŠĆENOG SERVISA?
KOJI DELOVI SU DOSTUPNI
ZA UGRADNJU U AUTO?
DA LI MOGU DA KORISTIM
SERVISNI CENTAR
KOJI NIJE ŠKODIN?
DA LI IMAM GARANCIJU KVALITETA AKO DOĐEM U OVLAŠĆENI SERVIS?
Imate dodatnih pitanja?
Radno vreme Euro Car servisa je od 7:00 do 17:00 sati
POLITIKA KVALITETA
Politika kvaliteta Servisa "EURO-CAR" je zasnovana na savremenim tržišno orjentisanim principima sa ciljem zadovoljavanja zahteva, potreba i očekivanja kupaca u oblasti pružanja postprodaje podrške u održavanju vozila. Naša misija je pružanje najviše vrednosti svakom korisniku naših usluga. Profesionalizam i stalno unapređenje usluga deo su naše vizije poslovanja.
Da bi se navedeno realizovalo potrebno je: Pratiti savremene trendove razvoja; Stalno podsticati tehnološke i proizvodne inovacije; Kontinuirano povećavati kvalitet usluga; Permanentno sprovoditi obuku zaposlenih; Uključiti isporučioce u naš sistem kvaliteta; Povećavati učinak svih zaposlenih.
Najbolji način da se sve prethodno navedeno realizuje jeste implementacija i održavanje sistema upravljanja kvalitetom prema zahtevima standarda ISO 9001:2008. U tom smislu, obaveza svih zaposlenih je da uzmu aktivno učešće u realizaciji ciljeva kvaliteta u svom domenu, što podrazumeva: Redovno praćenje svih performansi procesa, Kontinuirano povećavanje efikasnost i efektivnost rada, Redovno preispitivanje sistema kvaliteta. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujem podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.
POLITIKA ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE
Preduzeće Servis „EURO-CAR“ je opredeljeno za neprekidno unapređenje sistema upravljanja zaštitom životne sredine u skladu sa zahtevima standarda ISO 14001:2004 sa stanovišta prodaje i postprodaje automobila marke ŠKODA. S toga je neophodno: Identifikovati sve aspekte životne sredine i staviti pod kontrolu značajne po životnu sredinu do kojih dolazi ili može doći u cilju sprečavanja zagađenja životne sredine; Obavljati svoje uslužne aktivnosti u skladu sa odgovarajućim zakonima, propisima i drugim zahtevima o zaštiti životne sredine; Definisati i sprovoditi sva pravila koja nisu predviđena zakonskim propisima a u cilju unapređenja sistema upravljanja zaštite životne sredine; Obrazovati i podsticati zaposlene da preventivno deluju i stalno poboljšavaju zaštitu životne sredine; Štedeti resurse i energiju; Razmatrati mišljenja i sugestije svih zainteresovanih strana i preduzimati odgovarajuće mere u cilju unapređenja zaštite životne sredine; Informisati svoje poslovne partnere, interne i eksterne, i druge zainteresivane strane o sopstvenom opredeljenju za zaštitu životne sredine. U ostvarivanju postavljenih ciljeva očekujemo podršku i maksimalno zalaganje svih zaposlenih.